Het is zo mooi om te zien dat God je gebruikt.

De moeder van een vriendin van mij die ligt nu in het ziekenhuis. Ze kan niet meer goed lopen en de doctoren weten niet wat ze heeft. Dit vertelde mijn vriendin gister in de ministrygroepsapp van mijn school (ministry is een soort gebedsgroep). Ze vroeg om gebed. Ik heb toen voor haar gebeden na dat ik het las en ik bid nu nog steeds voor haar. Toen ik dit las schok ik nog al en had ik meteen een gevoel van medeleven. Ik ging met haar appen en vertelde dat ze me altijd kon bellen als ze ergens mee zat en dat als ze wou, bij mij kon komen logeren. Ik zei ook dat als ik dichterbij haar woonde ik op dat moment naar haar toe zou gaan. Na dat ik dit gezegd had hadden we het over het onweer en dat Tommy (de kat van de buren die denkt dat hij bij ons woont) zo bang was door alle geluiden. Hierna begon ik het over God te hebben. Ik zei dat God haar nooit alleen zal laten ook niet als het soms lijkt dat je overspoelt wordt door de wereld en dat je op God kan vertrouwen. Toen ik het laatste had opgeschreven kwam op eens het lied I’ll Find You van Lecrae en Tori Kelly  in mijn hoofd. Ik luisterde het en kreeg tranen in mijn ogen. Na het luisteren stuurde ik het naar haar toe. Ze reageerde niet terug. De volgende dag vertelde ze mij dat ze zo geraakt was dat ze het niet onder woorden kon zeggen. Halleluja! Prijs de HEER!

God gebruikt je om andere mensen op te bouwen, te bemoedigen!

Ik dank U Heer dat U mij gebruikt en dat U wonderen door mijn handen laat gebeuren! Dit had U een paar dagen eerder al aan mij laten weten en in mij gelegd. Wilt U dit ook bij de mensen doen die dit lezen Heer. Het is zo mooi Heer dat U me liet opschrijven wat precies in het lied voor kwam. Ik dank U dat U het lied in mijn gedachten liet komen Heer. U leid! U bent goed en laat nooit alleen. De woorden die U me in de mond hebt gelegd laat U altijd in me. U geeft me woorden van kennis en beelden van wijsheid. Het is niet door mijn kracht, maar door de Uwe. Ik kan het niet alleen Heer en ik zou het nooit alleen kunnen Heer. Heer U bent Adonai. U bent Heer. U bent de enige echte God. Ik dank U Heer. U heeft mij lief en ik heb U lief. Ik dank U Heer voor Uw goedheid en U trouw. U bent te vertrouwen en laat ons nooit alleen. U bent Heer en U bent God. Ik dank U Heer. In Jezus naam. Amen.

God wil je gebruiken om ook het verschil te maken. Dit hoeft niet door hele grote dingen. Hij bied je alleen dingen aan die je aan kan. Hij kent je beter dan dat jij jezelf kent en Hij zal je nooit alleen laten. Hij laat het je niet alleen oplossen. Hij laat je niet bij de pakken neer zitten. Hij richt je weer op en maakt je sterker door waar je doorheen gaat. God is telkens bezig je meer als Hem te maken, meer als Zijn Zoon en geeft je nieuw leven. Hij laat je zingen: Live is for living with You. No moment is wasted. This is living now!!!!! There is nothing like living with you. All is new in the savior I am found. I’m living this till death. You are everything I want and more! This Is Living God laat je altijd net op het juiste moment de juiste dingen horen ^^^.

God is goed. We hebben overwonnen door Gods overwinning! Jezus leeft! Wooohooooo! Yes He lives! Bij God is er geen schaamte. Schaamte hoort niet bij God. God leert je om kwetsbaar te zijn. Je bent kwetsbaar als je zegt dat je bij God hoort en in Hem gelooft. Kwetsbaarheid is goed en schaamte is fout. God is waarheid en goed en satan is een leugenaar en is hartstikke fout. Satan heeft de verkeerde kant gekozen, dat voelt hij en dat gaat hij voelen. Jezus overwint!!!!!!!!!!!! Jezus leeft en is opgestaan uit de dood door Zijn eigen kracht, door de kracht van God. Jezus is de Messias. Jezus is HEER!!!!!!!!!<- Ik kan eeuwig doorgaan met uitroeptekens, maar dan wordt het bericht zo lang. Zelfs een hele pagina vol met uitroeptekens kan Gods kracht niet deels bevatten en beschrijven. God is goed.

Het is altijd zo mooi als ik aan het bloggen ben. Het is een moment waar ik de tijd neem voor God en dat God spreekt. Hij laat me tot inzichten komen en laat me zien hoe groot het wel niet is wat Hij gedaan heeft. God heeft zo’n mooie manier om dingen je te leren en duidelijk te maken. Hij heeft me bijvoorbeeld door een Narnia film aangeraakt en laten zien wat Hij wel niet aan het kruis heeft gedaan voor mij (en voor jou natuurlijk ook!). Ook liet Hij me zien door de film dat ik bijzonder ben en dat Hij aan het kruis hing voor mij. Doordat God de Narnia film gebruikte ben ik gaan inzien wat God voor mij gedaan heeft en Hij heeft mij emotioneel laten voelen hoe mooi dat wel niet is. God raakt me nu nog steed aan als het gaat over dat God de Vader Zijn eigen Zoon heeft gegeven. Ik dank U Heer voor U grote gift. Uw eigen leven. De dood heeft nu geen kracht meer. Heer U laat ieder van ons een getuigen zijn van U. U gebruikt ons ieder. U laat ons allemaal het verschil maken en maakt ons ieder een deel van Uw plan.

